پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228981
ترامپ باز هم حمايت از اغتشاشات در ايران را تکرار کرد
تاریخ انتشار : 1396/10/11 08:50:32
نمایش : 1437
رئيس‌جمهور آمريکا امروز يکشنبه باز هم حمايتش از اغتشاشات در برخي شهرهاي ايران را تکرار کرده و ادعاهاي بي‌اساسي عليه ايران مطرح کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رئيس‌جمهور آمريکا که در روزهاي اخير بارها در ادبياتي مداخله جويانه و بي اساس درباره ايران اظهارنظر کرده، امروز يکشنبه باز هم حمايتش از اغتشاشات اخير را تکرار کرده است.

در ادامه حمايت‌هاي آمريکايي‌ها از اغتشاشات اخير در برخي شهرهاي ايران، رئيس‌جمهور اين کشور که در روزهاي اخير چند بار رسما از اغتشاشات حمايت کرده بود، باز هم در اين باره اظهارنظرکرده است.

دونالد ترامپ در توئيتر مدعي شد: «تظاهرات بزرگي در ايران(وجود دارد). مردم سرانجام دارند مي‌فهمند که چطور پول و ثروتشان سرقت و صرف تروريسم مي‌شود. به نظر مي‌رسد که آنها ديگر اين موضوع را تحمل نخواهند کرد».

رئيس‌جمهور آمريکا در ادامه افزود: « آمريکا به دقت در حال نظاره کردن نقض‌‌هاي حقوق بشر(در ايران) است».

ترامپ پيش از اين نيز در ادبياتي مشابه و ضد ايراني، ضمن حمايت از اغتشاشات گفته بود که «جهان در حال نظاره کردن تظاهرات ايران است».

انتهاي پيام/ن

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html